Sunday, January 24, 2010

Entri yang terlambat.


Wah sedar tak sedar dah masuk tahun baru,
anyway masih belum terlambat Selamat Tahun Baru
aku masih macam dulu lagi,still benda yang sama
takda perubahan yang sangat ketara,

Cuma aku berubah dari yang tidak baik kepada yang lebih baik lagi,
Ok mungkin entry aku ni agak ketinggalan sedikit.
sudah lama tidak ada entri terbaru dari aku,
InsyaAllah jika diiznkan aku akan sentiasa update dari masa ke semasa.

Ok last year aku terlalu sibuk dengan kerja-kerja yang tidak pernah habis tu,
mungkin lepas ni aku boleh lah mencari kenalan-kenalan baru
dalam alam siber ni,
Harap sudilah semua kawan-kawan yang lama mahupun baru
berkongsi idea mahupun cerita apa saja dengan aku ni.
Semua aku layan walaupun blog aku ni bercerita pasal KERETA jee.

Ok apa apaun I'm back!!!

No comments: