Sunday, January 24, 2010

Kisah Kereta kereta hebat Di Setiu.

Entri ni saje jek aku nak menetengahkan
dan berkongsi cerita pasal budak budak kereta
dan model model keretayang aku kira
orang yang ada duit jek boleh beli.
Macam aku ni kereta kecik pun selalu je bank kol
sebab tertunggak he he

Entri ni bukan aku berniat apa apa sekadar
mahu berkongsi minat dan kemampuan rakyat
sebuah daerah bernama SETIU...

Ni semua gambar aku copy dalam Internet jek,
gambar betul aku tak snap,
takut pulak tuan kete cakap aku ni.......
Ni sebahagian saje yang aku minat,

Ni baru beli, Tokey hardware,loan RM 600,000 downpayment RM 600,000

Dua dua atas Dato' yang pakai.Ni owner Tokeh Hardware
Owner ni aku kenal sangat sebab selalu lepak kedai abang aku.Owner ni aku tak berapa kenal tapi kerja TNBNi plak tokeh Kedai EmasNi dua dua atas tokeh Petronas punya.Ni Kontraktor pakai,banyak sangat tak tau mana satu ownerNi driver Dato yang pakai he heNi pun ada lah 2,3 bijik

1 comment:

Unknown said...

setiu terengganu ker?