Thursday, April 29, 2010

Perihal Takashimaya

Sebenarnya aku dah malas nak ambik tau dah pasal benda ni,
Tiap tiap bulan kena gi k.terengganu nak mengadap pejabat takashimaya
nak membayar benda ni.Aku rasa semua orang tau pasal benda ni bila tengok logonya.

Lambat betul nak habis bayar,maklumlah bayar ansuran,
bini aku dah membebel dari dulu lagi cakap takyah ambik-takyah ambik
aku jugak yang gatal gatal nak gi ambik.takut kereta kena curik hehe

Tapi yang jadi masalahnya,bila aku bayar kat bank jek,
misti ada lah wakil-wakil ni akan kol bagitau lambat bayar.
Bukan sekali kol sampai 4,5 kali kol bagitau.Bila kena maki dengan aku
tukar plak orang lain kol, perempuan lak tu,
apa ingat aku cair sangat ke suruh pempuan kol,
dia cakap duit belum masuk lagi la, banyak pulak tanya,
Padahal aku dah masuk sebelum 2hb tiap tiap bulan.
Mengikut agreement memang aku kena bayar sebelum 2hb.

Jadi besok terpaksalah aku ngadap pejabat ni,
senang cite bayar kat ofis je terus.
Bila lah nak habis bayar benda ni,nyampah tol aku.

2 comments:

~ain said...

haaaa.. itulah.. kan dah cakap dulu. tapi kan degil kan.. kan kan kan.. heheeh takpelaa. i love u jugak laa (tetiba)

ise said...

yelah pasni tak buat dah haha