Friday, May 7, 2010

Malam Jumaat

Pernah dengar pasal ni tak?
misti pernah bagi yang dah kawin,
benda benda yang best ni misti sukalah hehhe

2 hari lepas aku ada gi site
jumpa lak kawan kawan lama,
borak punya borak terkeluarlah topik ni,
biasa ah orang laki otak biru.

Aku buat bodoh jelah sebab malas nak layan sangat,
biasa benda produk produk kesihatan ni,
orang tua je yang layan
aku tak layan sangat, maklumlah sihat lagi.

Kawan aku yang bercerita ni pasang 2
jadi badan kenalah kuat kan,
takan nak lembik jek nak, nak jadi driver
macammana kalo tak larat.

Dia cakap MJ ni ubat untuk perangsang,
macam penggalak tenaga lah (energy booster)
untuk meningkatkan keberahian,
biasa kita orang laki kalo dah penat keje,
apa yang ada depan mata pun malas nak layan,

Wah ni topik menarik ni aku cakap haha
nak guna senang jek, just spray kat lidah,
aku ingatkan sebelum ni pewangi mulut,
maklumlah nak dekat dengan bini.
Ia dikira sebagai penganti ubat lah,
kalo ubat kena makan atau kemam.
senang je kan?

MJ ni dibuat dari herba herba tongkat ali,
kacip fatimah macam macam lagi lah.
kalo nak tau cari sendiri.
Sesuai untuk lelaki dan perempuan

Hmmm pas ni aku nak try jugak lah satu
boleh balik awal pasni,
nak ambik berkat...

No comments: