Tuesday, May 4, 2010

Entri Copy Paste

Anonymous said...

Bro,nape banyak artikel copy paste je...

Anonymous said...

Bro,nape banyak artikel copy paste je...

Anonymous said...

Bro,nape banyak artikel copy paste je...


Pada yang selalu baca blog Potong Spring ni,
misti selalu terbaca entri yang aku copy paste dalam akhbar.
Antaranya Kosmo, Utusan, Berita Harian dan Harian Metro...
Misti korang perasan kan hehe

Selepas dari komen di atas tu muncul,
aku cuba untuk tidak membuat kerja kerja tu lagi.
Yang aku copy bukan semua entri,
yang melibatkan pasal kereta jek aku ambik.
nama lagi Potong Spring,
mistilah artikel artikel mengenai kereta kan.
jadi cerita yang betul, cerita betul lah kan.

Tapi mungkin ada yang perasan,
semenjak dua menjak ni
aku cuba ubah untuk jadi pencerita yang baik
dan menulis entri yang tidak di copy paste...
Mungkin sebelum ini aku tidak berkesempatan
untuk menulis dan malas nak mengolah bahan
untuk diceritakan...

jadi selepas ni takan ada lagi entri copy paste
dan akan muncul entri yang aku olah sahaja...

No comments: