Tuesday, June 15, 2010

Mencari Sesuap Nasi

Study Drawing

Check Details

Kawasan kerja

Tempat bersidang.


Posing jap

Baru semalam cakap,hari ni dah try naik.


Ha ha ha macam poyo jek tajuk entri, Takda apa yang nak di update hari ni. Biasalah hari hari kerja, kemana lagi kalo tak gi kerja kan. Nilah tempat kerja aku sekarang, skali tengok macam Negeri Pasir Dua Butir dalam cerita laksamana Do Re Mi. Tempat Discussion plak kat luar Cabin, Cabin jek cantik dan baru Aircond tak masuk lagi, katanya besok. Tempat kerja aku ni di sebuah Institusi terkenal di Negeri Terengganu, tak bleh bagitau nanti ada orang cari hehe...

Hari ni aku gi kerja bawak orang rumah, sebab tu lah ada gambar ni. Kalo aku sendiri malas nak ambik ambik gambar tempat kerja ni, nampak macam poyo jek. Indon, Bangla tengok semacam pose tengah tengah panas. Orang lain kerja kat site pakai Safety Halmet, aku hentam pakai topi Meet Uncle Hussin hehe. Takpe CIDB tak round masuk, kalo tak mampos gue.

Oh lupa lak, aku bawak orang rumah aku ni bertujuan sebenarya. Bukan saje saje orang rumah aku ni nak menyebuk ikut gi kerja nak ngintip kan. Psss tempat kerja aku ni ramai aweks aweks student haha,cari nahas betul. Aku bawak gi Proton Showroom kat Mahkamah Kuala Terengganu, Ingat nak test drive tapi takda lak kereta test drive.Semalam kan ada entri pasal persona, hari ni apa lagi pergi tanya lah. Excited punya pasal tak sabar sabar nak pakai hehe, tunggu lah loan pas dulu baru tengok hasilnya.

1 comment:

~ain said...

hidup kita ni sangatlah cukup serba serbi kan, bang.. Alhamdulillah. Walaupun ada juga kurangnya, tapi belum lagi kita tak de duit nak beli nasik. hahaha

Syukur sangat!