Thursday, July 1, 2010

Alhamdulillah Selesai Semuanya...


Alhamdulillah semalam selamat semuanya.
Berjaya juga aku menyetelkan last payment kereta ni.
Kereta dah seminggu lebih jual,
minggu depan geran baru dapat dari bank.

Masa aku nak buat sattlement semalam,
aku tanyalah interest kereta ni berapa,
sebab kereta ni aku beli dulu aku tak tanya
pape pun dekat salesman, berapa interestnya.
Kereta ni pun orang lain uruskan, orang lain pakai.
Aku tolong guna nama aku jek.

Sekali orang Bank tu cakap
interest tahun 2007 untuk Public Bank 6.3%.
Fuhh terkejut badak aku,tinggi gila interest time tu.
patutla aku bayar selama ni jumlah tak kurang kurang...

Hmm nasib baik lah viva aku dah kurang
interest dia, tapi masih lagi tinggi 3.99%...
Tapi takpelah tak da lah kena bayar bunga
sampai macam tu skali...
Bayar, bayar yang tak habis habis...
Nasib baik dah jual.
Syukur Alhamdulillah