Thursday, July 1, 2010

X Geng geng Housemate


Ni lah semuanya x geng geng rumah sewa aku dulu.
Let's me Introduce from left Aie, Pokle, Zam, Mat yie, Ise
dan duduk ialah Jr. Kami semua dari Pantai Timur
aku dengan Aie dari Terengganu, Zam dengan Jr dari Pahang
dan Pokle serta Mat yie dari Kelantan.

Semuanya berdua Kelantan 2, Terengganu 2 dan Pahang 2.
Kalo baca Paper melibatkan negeri masing masing
terutamanya kes kes jenayah
misti ada lah kena kutuk kutuk hahaha.

Kami semua ni dulu satu kepala dalam semua bab,
kutuk mengutuk, Main bowling dan Karaoke.
Dari segi kerja plak semuanya grad Architecture
jadi semua satu bidang.

Diorang berlima dari satu Politeknik yang sama,
aku jek tempat belajar lain.
Diorang semua kerja ofis tapi aku lebih suka memilih
untuk kerja kat site berbanding dalam ofis.

Gambar ni aku ambik masa majlis kawin Zam
ari tu dekat Merang Setiu. Sekarang ni 3 orang dah jalan
Aku, Pokle dan Zam. Tiga orang lagi tah bila nak kawin
tak taulah... Harap harap akan menyusul lah
sape sape yang ada aweks ramai tu hehe.

Hmmm lusa pegi rumah Zam,
dia buat kenduri sebelah dia plak di Karak.

2 comments:

~ain said...

hehe yang pakai songkok tu smart sekali.. hehehe

ise said...

jr mana semat pun