Sunday, July 4, 2010

Family Baru

Family baru dalam keluarga aku.
Sebenarnya tak baru sangat lah, Tapi kereta barulah.
Kenari ni beli time bulan puasa tahun lepas.
Aku dah lama nak buat entri ni tapi memandangkan
gambarnya takda, aku batalkan je niat dulu...

Nak tunjuk kalo bukti takda tak best kan...
Story pasal Kenari ni ada lah sket,
Kereta ni milik Kakak aku, ni kereta keduanya
selepas dia beli Honda dan dijual pada abang aku.

Menurut Salesman Perodua yang jual kereta ni,
kereta ni adalah yang last di Malaysia, kalo dia tak kencinglah,
kalo salah aku kencing koranglah hehe...

Dia cakap masa kereta ni lulus loan,
satu Perodua kat Malaysia ni dia cari
akhirnya jumpa jugak, tinggal satu yang ni jek,
tapi bukan Kenari RS.Buat loan model RS dapat yang Aero Sport,
loan kena ubah balik...So sekarang ni model ni dah takda
sebab orang lebih beli
Viva sebab lagi murah dan Myvi yang lebih selesa.

Apapun kereta ni dah hampir setahun dah,
Trade mark family aku no plate tetap sama,
Ni yang ke lima no plate sama.
yang second tak dapat buat apa lah kan...
sebab malas nak gi masuk puspakom
Pas ni akan menyusul lagi, kalo adalah InsyaAllah...













No comments: