Thursday, September 23, 2010

Shahir AF8 dan Fairlady

Inilah rupanya Nissan Fairlady milik Shahir AF8,
Katanya kereta ni baru dibeli dengan berharga hampir RM 180,000.
Biasalah kuar AF duit berlambak kan, job pun banyak.
Dah jadi macam blog artis dah blog aku ni hehe.

Bukan pasal tu aku nak story,
pasal blog aku ni blog kereta, pasal kereta lah aku storykan.
Difahamkan Shahir ni baru jek Eksident
dengan kereta kesayangan dia ni,
rasa rasa test power kot,
speeding kat highway kan mana boleh bawak slow.
Tapi aku rasa Shahir ni salah bajet kot,
masa hujan mana boleh speed
tu yang berputar sampai 5 kali tu.
time bawak laju dalam hujan tayar dah takda grip,
mana nak cecah jalan dah...
So harap berhati hatilah sesiapa sahaja,
bila hujan ingatlah tayar dah tak kenal jalan raya,
so kalo ujan bawak slow...






No comments: