Friday, November 12, 2010

Dah tengok secara Real

Semalam adalah hari kedua Proton Inspira di lancarkan. Semalam jugalah aku sempat tengok secara real inspira dan boleh dikatakan Sebijik macam lancer tapi ada beberapa perubahan yang diubah antaranya bumper, Dashboard dan steering.

Lampu juga semacam diubah sedikit bagi menampakkan kelainan. Bagi aku aku selute produk ni walaupun diciplak dari Mitsubishi sebab model ni adalah yang terkini dibawa masuk Proton dan jika dibandingkan dengan model sebelum ni seperti Saga dan Wira adalah model yang tidak lagi diguna pakai oleh Mitsubishi.

Sebab tulah banyak barang Halfcut. Kalo model ni aku percaya nak cari halfcut pun masih lagi susah. Nak tukar bumper apa lagi, jawapnya beli baru lah hehe apapun tepuk dada tanya selera... aku jugak menyesal sebab baru rembat persona belum sampai sebulan dah keluar Inspira. Kalo ku tau dari awal lagi misti dah jadi mangsa aku sebijik hehe.


No comments: