Saturday, November 7, 2009

Kelate Vs N9


VS



Malam besok antara pertemuan kelantan dengan N9 merupakan pertemuan yang boleh dikatakan sengit.Sengit yang macam mana kita sama sama tengoklah.Aku walaupun bukan rakyat jati kelate,aku menyokong penuh pasukan negeri ini.Aku ni bukan lah jenis kaki bola sangat,tapi minat lah jugak bola lebih lebih lagi melibatkan pantai timur.

Banyak sebab aku sokong kelate antara sebab sebabnya
-geng geng kerja dan belajar aku dulu majoriti orang kelate.
-Tok nenek dan bapak mertua aku orang kelate.
-Aku sekolah pun pun di kelate.
-dan last skali lorat aku sama walaupun lain sket.

Semoga malam besok kelate mencapai kejayaan seperti yang diharapkan rakyatnya.Aku tak target menang besar,cukuplah sekadar 2-1.Tapi kalo menang besar lagi bagus.Dah lama kelate tak menjulang piala malaysia.Last kelate dapat 40 tahun dulu.Apapun gud luck untuk kelate...

gomo kelate gomo

No comments: