Wednesday, October 21, 2009

Perodua buka pusat baik pulih dan cat kereta


SYED ABDULL HAFIZ (kanan) melihat kerja-kerja baik pulih kereta Perodua selepas merasmikan hab Perodua Body & Paint di Taman Perindustrian Subang semalam.

SUBANG - Perusahaan Otomobil Kedua Sdn. Bhd. (Perodua) semalam membuka hab membaik pulih dan pusat mengecat kereta keluarannya yang pertama di Taman Perindustrian Subang di sini.

Hab itu bertujuan untuk memenuhi keperluan penggunanya untuk memperoleh perkhidmatan terbaik dalam aspek membaik pulih akibat pelanggaran, mengecat kereta dan penyelenggaraan.

Pengarah Jualan dan Lepas Jualan Perodua Sales Sdn. Bhd., Ahmad Suhaimi Mohd. Anuar berkata, hab yang bernilai RM6 juta itu merupakan salah satu daripada lima buah hab yang bakal didirikan sehingga tahun 2012.

"Pembukaan hab ini dijangka memenuhi permintaan pelanggan Perodua dari kawasan Subang Jaya, Shah Alam dan Petaling Jaya,'' katanya pada majlis perasmian pembukaan hab Body & Paint yang disempurnakan oleh Pengarah Urusan Perodua, Datuk Syed Abdull Hafiz Syed Abu Bakar semalam.

Menurut Ahmad Suhaimi, hab seluas 5,159 meter persegi itu mengandungi 35 ruang membaik pulih akibat perlanggaran, empat bilik semburan cat dan tiga ketuhar untuk mengeringkan cat kenderaan serta pusat penjualan alat-alat ganti kereta Perodua.

1 comment:

Anonymous said...

Keep posting stuff like this i really like it