Monday, May 4, 2009

Bini Aku ajak Pergi Melancong!!!



Dia asyik tanya jek bila nak pergi melancong,
Aku bukan taknak pergi tapi memikirkan
kerje yang belum selesai lagi ni...

Aku sebenarnya suka gak kalo gi,
tapi sepanjang hidup aku sekali jek aku gi melancong
tupun masa budak budak dulu kat Cameron Highland.
Sekarang ni bila dah kawin nak ah gak gi Honeymoon
kat Cameron Highland ke,Pangkor ke,Langkawi ke.
Tapi masalahya tak tau bila dan
dan bila bercakap pasal bajet macammana plak???
kat sini aku jem nak pikirkanya,
ada sesape bloger2 yang boleh tolong
dan siap bagitau onkosnya
serta apa nama
Hotel @ Chalet yang boleh
diketogorikan JIMAT dan MURAH


2 comments:

sayang... said...

abang.. owg bukan paksa pun, owg cakap aje. Kalau tak de masa dan sumber, tak pe laaaa.. huhu

mrs shaifull said...

ise - alah, apa salahnya sekali sekala layan bini pegi bercuti, org pompuan mmg camtu (cakap utk diri sendiri), dah boring asyik buat keja ofis, blk buat keja umah, sekali sekala nak layan angin luar lak

x pegi jauh pun x pe, pegi pd ke, melaka ke :) eh tp u all ni kat t'ganu ker? ke kat kl? confuselah, kalau kat t'ganu, pegilah cherating ke, mesti heaven kan ms wifey?