Sunday, May 10, 2009

Hari Ibu

Hari ini genap lah 8 tahun
Ibu aku meninggalkan aku sekeluarga,
tika waktu ini ramai menyambut hari Ibu,
aku hanya mengenangkan Ibu
yang kembali ke Rahmatullah...
alfatihah...

Kepada sesiapa yang masih mempunyai Ibu,
hargai Ibu dan kasihilah mereka,
jangan terlambat untuk mengasihi Ibu anda.
Nabi juga bersabda kasihi Ibu kamu
dan barulah ayah kamu!!
begitulah perlunya kita menghormati Ibu
yang disaran oleh agama Islam...
Kepada Ibu mertua aku,
terima kasih kerana membenarkan
aku mengahwini anaknya dan
Selamat Hari Ibu

2 comments:

~ain said...

Kepada Ibu mertua aku,
terima kasih kerana membenarkan
aku mengahwini anaknya dan
Selamat Hari Ibu
~haaaa... tak boleh blah ayat abang ni!!!

MiSs. iEkA said...

alfatihah utk ibu kamu...
mudah2 an dirahmati di alam sn..