Saturday, May 23, 2009

Karnival Ferrari Shell


ORANG ramai tidak melepaskan peluang untuk menyertai pelbagai aktiviti menarik yang disediakan oleh Shell di Taman Melati, Kuala Lumpur.


SHELL meneruskan karnival ke seluruh negara untuk meraikan jualan kereta model Shell-Ferrari yang mendapat sambutan hangat.

Sabtu lalu, orang ramai berpeluang merasai kemeriahan karnival tersebut apabila stesen Zeff Serve Shell di Taman Melati, Kuala Lumpur menjadi penganjur karnival.

Berhasrat memberi sumbangan kepada masyarakat menerusi karnival ini, Shell telah menjemput seramai 30 orang penghuni rumah Persatuan Ehsan Wanita dan Anak-anak Kuala Lumpur (Pewanida) ke karnival yang berlangsung sepanjang hari.

Ditubuhkan pada tahun 2004, Pewanida berperanan membantu golongan ibu tunggal dan anak-anak yatim dengan memberi bantuan untuk membolehkan mereka lebih berdikari.

Pengunjung berpeluang menyertai pelbagai aktiviti menarik dan permainan interaktif yang menyeronokkan. Antaranya ialah cabaran Playmat, iaitu kereta model Shell-Ferrari yang menampilkan ciri navigasi pintar, peraduan mewarna dan menulis kaligrafi.

Selain itu, pelanggan Shell turut dijemput menyertai Cabaran Tangki Penuh Shell V-Power Racing dan Cabaran Nintendo Wii.

"Karnival ini merupakan peluang terbaik dalam menunjukkan sokongan Shell kepada golongan kurang bernasib baik. Kami mahu berkongsi keseronokan bermain kereta model Shell-Ferrari dengan semua pengunjung dan seronok melihat wajah gembira kanak-kanak," jelas Pengurus Kanan Runcit Wilayah Tengah, Fong Lai Pong.

Pengasas Pewanida, Puan Seri Saidatul Akmar memberitahu, pihaknya sangat gembira apabila mendapat jemputan daripada Shell. Ia menjadi peluang terbaik buat warga Pewanida untuk menghadiri karnival masyarakat dan menyertai banyak aktiviti menarik yang disediakan.

Pada masa yang sama, Shell menyampaikan sumbangan kelengkapan sekolah dan barangan keperluan harian bernilai RM3,000 kepada Pewanida. Selain itu, setiap warga Pewanida juga menerima beg yang mengandungi kereta model Shell-Ferrari sebagai cenderamata.

Karnival itu dilaksanakan sempena pelancaran kempen kereta model Shell-Farrari. Kereta edisi terhad Ferrari F2008, Enzo Ferrari, 430 Scuderia, FXX Evoluzione, 599 GTB Fiorano, 612 Scaglietti dan 360 GTC kini boleh didapati di stesen minyak Shell seluruh negara sehingga 11 Mei nanti.

Kereta model ini boleh diperoleh dengan pembelian minimum RM40 minyak Shell V-Power Racing, Shell Super, Shell Regular atau Shell Diesel.

Pelanggan yang mengisi tangki dengan minyak Shell V-Power Racing boleh membeli kereta model pada harga istimewa RM6.90, selain mendapat sehingga tiga kali ganda mata ganjaran BonusLink.

Bagi mereka yang membeli minyak Shell Super, Shell Regular atau Shell Diesel, kereta model itu boleh dibeli pada harga RM8.90 seunit.

No comments: