Saturday, June 20, 2009

Nak muntah wek wek wek!!!


Semalam aku ada ah lepak lepak sambil lunch dekat pantai Bukit Keluang
dengan abe Ir zaidi dan supervisor M&E Seni,
Biasa ah borak borak sambil makan cerita pasal kerja projek projek
yang bermasalah kutuk mengutuk ha ha ha...

Tengah dok sedap melepak datang ah sorang sub kontraktor ni,
aku tak berapa kenal sangat tapi abe zaidi ni kenal sangat ah,
Aku setakat kereta Triton slalu ah aku nampak,
Biasa ah baru jumpa salam salam,borak borak biasa ah,
tengah dok borak ni kontraktor ni dapat ah sms dari sape tah,
pastu tersengih sengih baca sms,

Aku yang malas nak layan ni makan ah sup dengan Seni,
kontraktor ni plak macam pelik gak sambil sms makan sup tapi dengan tangan,
bukanya pakai sudu
aku pelik ah sambil pandang seni,dia pun pelik gak ha ha ha!!
sambil dia makan dia kol ah tuan punya sms,rupanya aweks dia
dah tua tua pun nak bela jugak ke,

Tapi yang nak jadi lawak nak muntahnya
dia bergayut sambil cakap kuat kuat
dah lah dengan lorat kelantan tapi speking KL
kami ni yang dengar pun tersenyum sambil pandang pandang yang lain ha ha
tapi dia punya jiwang tak boleh blah dia cakap

"abang tengah makan ni sayang,makan sup."
"abang tak makan nasi diet"
"Tak percaya dengar yek sruuuup"abang diet tapi rindu ah kat sayang"!!!
"abang pun rindu sayang,Nanti sayang beli ah ubat yek"
"bye,I Love U"

Aku yang dengar ni nak termuntah,
bukan nak cakap apa,dah lah tua pagar depan pun dah roboh
tinggal atas sebatang
bawah adalah lagi 4,5 batang ha ha ha...
ada hati nak kawin lagi he he.

kalo dia geng geng aku depan depan
aku kutuk ha ha...

4 comments:

~ain said...

gelik jek...

Anonymous said...

zaman skang owang lelaki mang ske test market...owg plak nkkejar kebendaan......tapi x la smue berperangai gitu2.

ise said...

Lat betul tu

ise said...

sayang memang pun geli