Wednesday, June 24, 2009

Kereta Aku & Keluarga

Hari ni aku nak update pasal kereta dalam keluarga aku,
antaranya termasuklah kereta abah aku dan adik beradik aku.


Nilah Van pertama abah aku,
dulu masa budak2 slalu ah gi KL ngan van ni,penuh Van.
(ni gambar contoh,warna betul kelabu.gambar betul lupa nak ambik)



Ni lak second car,dulu kereta arwah mak aku
skang ni adik aku ambik alih dah taruk Turbo dah.


Ni lak kereta ketiga,Ni kereta abah aku tapi di modified oleh adik aku
Abah aku sayang gila kat kete ni.


Ni kereta keempat,milik abang aku
kereta ni dah 5 tahun pakai
(ni gambar contoh,gambar betul warna silver,aku lupa nak ambik)


Ni kereta kelima,Ni pun kereta abang aku gak,second car dia buat gi kerje
kereta ni pun enjin Turbo gak baru jek taruk dalam 7 bulan lepas.



Ni kereta keenam,Ni lak kereta aku,aku beli secondhand
masa aku keje baru 2 bulan selepas gred,aku ambik kete ni,
tapi time tu tunang aku pakai ah(skang ni dah bini).
kereta ni banyak kenangan ah aku laki bini.


Ni kereta ketujuh,Ni lak second car adik aku,
owner sama dengan kancil putih.
(dia peminat putih,moto ego bini dia pun warna putih)

Tengok semua benda nak warna putih,memang dia minat kaler ni.
Nilah koleksi kereta dan moto dia.

Ni lak kereta ke lapan,ni kereta adik pempuan aku
kete ni dah dekat setahun pakai.

Ni kereta ke sembilan,kereta aku
aku ambik bulan 12 ari tu.pasni aku cadang nak tukar
kereta merah aku tu,nak ambik yang besar sket.
Maybe yang baru kot dan mungkin jenis Toyota.




2 comments:

Hanif Ammran said...

van tu paling sempoi... oldies giler... mantap arr!!

ise said...

Ni van otai ni.old school