Wednesday, July 1, 2009

New update

Dah lama aku tak update blok ni,
bukan bz sangat pun tapi line internet takda,maybe sebab ujan kot.

Tapi aku ada cite pasal semalam,
gambarnya takda ah nak entri.
Semalam site tempat aku kerja takda orang datang kerja
ingatkan diorang cuti,rupa rupanya diaorang pergi berlakon.
Diorang berlakon filem Merong Mahawangsa under KRU.
tempatnya dekat site aku kat Besut.

tapi yang aku rasa agak lawak sket
diorang ambil Bangla dan orang yang berkulit gelap,
aku agak pelik gak kenapa tak ambik orang yang terang sket,nampak sket
rupa-rupanya babak ni memerlukan orang yang gelap
dan konon kononya berada di negara india ah,itupun mengikut pemahaman aku ah kan

Tapi dia punya set memang nampak real ah
sebijik macam zaman dulu dulu,
tar jalan takda langsung smua tabur pasir,
ada lak gajah 2 ekor,
kambing 2 ekor gak,kerbau skali.
kapal lak sebijik kapal lanun zaman dedolu.

Pelakon lak ada ah nampak Stephen Rahman,vanidah imran dan
pelakon cina tah sape nama.
yang star star lain stakat ni tak nampak lak lagi.
Yusri Kru pun tak jumpa tapi dia ada ah kat set semalam.

No comments: