Monday, March 29, 2010

Drift @ Mardi


Semalam aku pergi lah tengok Drift kat Mardi serdang,
best jugak layan drift ni,
last skali aku tengok pun tahun lepas kat
Stadium runtuh kuala Terengganu.

Tapi aku gi dah lewat lah,
kol 9 baru aku gi,
Biasa dia start pukul 6 ptg sampai 2 pagi.
Setiap hari sabtu jek game ni,
game pun halal,bukan haram ye
tiket satu kepala RM 5.
Bagi yang ingin belajar dan naik kereta drift
caj akan dikenakan,tapi aku tak taulah berapa.
Dengar cerita naik kereta drif RM 10 jek kot.

Tempat menonton pun selamat,
Penonton dok atas bukit,drift di bawah
aku pulak gi bawak budak-budak jadi Safety First
jadi elok sangat lah tu kan nak bawak family...

Game minggu ni kebanyakkanya pakai kereta Toyota GL
ada lah dua tiga bijik kereta Nissan Cefiro
Kereta-kereta yang stok macam
drifter profisional takda lak minggu ni.
Mungkin aku pegi tak kena hari kot,
Tapi takpe gambar dah aku snap serba sedikit
jadi layan jelah yok.


















Peminat cilik yang sukakan aksi Drift.

No comments: