Saturday, August 8, 2009

Berapa Agaknya harga ni!!

Aku sekarang ni berada di KL atas urusan kerja aku dan isteriku,
biasa lah semenjak dua menjak ni aku selalu berurusan di KL
dan selalulah travel jauh jauh...
tapi tu semua bukan memenatkan aku dan bukan alasan untuk
aku kata tidak ke KL,
sebab aku suka datang KL kerana banyak kenangan susah senang
time belajar dulu dulu.

ok aku malas nak melalut panjang panjang
sebab story yang aku nak bagitau ni bukan mengenai kisah
yang boleh diketogorikan Bersamamu he he...

So sebab blog aku ni blog mengenai kereta,
jadi aku ceritalah pasal kereta...

Hari rabu lepas aku gi lah antar orang rumah aku kat UTM semarak
pas habis kerja dia,aku balik ah ikut jalan depan IJN,
tengah sesak sesak jem aku perati lah benda sekeliling,
biasa ah jarang jarang datang KL kena ah tengok pembaharuan sket,

Sambil drive tu aku tengok ah kat side miror,
ada satu kereta ni pelik dan gempak,
tapi bukan ketogori kereta ah tapi SUV
harga dia tak yah cerita lah berapa,
aku pun agak agak lah sambil cakap kat bini aku,
maybe dalam Rm 1,000,000 juta kot...

kalo tak pun,macam ah boleh beli kan ha ha
tapi aku tak sempat ambik gambar penuh takut lak dikatakan Jakun...
SUV ni jenis Porshe Magnum,
kalo dah namanya porshe mestilah mahal kan?


1 comment:

~ain said...

mahal kan kereta ni kan abang kan..

tah bila kita mampu nak beli kan.. heheh