Thursday, July 2, 2009

Bos kedekut

Malam tadi aku sampai kat serdang ni rumah mertua.
saje cuti bini aku berkursus katanya.
aku pun dah bosan gak keje yang tak sudah sudah tu.

Sebenarnya aku agak frust ah dengan bos aku,
cakap bila suruh gi buat kerja submission boleh claim,
haa boleh sangat lah tapi macam sial,
ada ke patut aku claim smua skali ada ah dekat RM200,bukan banyak pun
dia bagi aku RM50 jek!!!!.

Ni tak termasuk yang bulan lepas lagi,
tah macammana tah gayanya.

Aku ingat kan dia nak bagi bulan bulan,
tapi mana ada claim orang bayar bulan bulan kan,
sebabnya bulan lepas dapat RM50,ingat bulan ni dapat ah lagi
tapi hampeh kedekut taik idung masin.

Bos aku ni pompuan ala ala mamak sket,
dia pun leh kata tahap jutawan ah kayanya.
tapi kedekut nak mampos,
projek juta juta,
gaji dan claim staff pun berkira.

Apalah sangat gaji kitaorang ni kalo nak dibandingkan
dengan kekayaan dia....

Pasni apa apa jek keje yang melibatkan claim
aku tak nak buat lantak ah,
Aku pun tak lama dah kot dengan kompeni,
projek pun nak abis dah.

lawan bos takpe dari pokai poket kan!!!!!!!!!

No comments: